نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

کوچولوی پنج ماهه ما

1392/12/19 22:56
461 بازدید
اشتراک گذاری

نیلای عزیزم :

الان که دارم مینویسم پنج ماه و نه روز داری....

مامان جون خیلی زود میگذره باورم نمیشه با وجود اینکه این روزها خیلی بیتابی میکنی خوب نمیخوابی ومدام در حال بهونه گیری هستی و منم خیلی غصه میخورم  اما باز دلم نمیخواد این روزها زود تموم شه 

اما مامانی خیلی هم شیطون و بامزه شدی وقتی میزارمت رو تخت یا رو زمین گردنتو میاری بالا و زورمیزنی که بلند شی یه وقتایی هم که به حالت نشسته میزارمت روی پام اول خودتو میکشی جلو کف پاتو میزاری زمین و شکمتو به دستم تکیه میدی و می ایستی این شکلی میشینیشخند کلیم ذوق میکنی

چند روز قبل از این که پنج ماهت تموم شه به توصیه سمانه جون کلمه مامانو با شما تمرین میکردم خیلی بامزه لباتو غنچه میکنی و فقط "م" رو تلفظ میکنی اما یک بار کامل گفتی "ماما" منم کلی ذوق کردمخنده

از دارو خوردنتم که دیگه نگو هم اشک خودتو در میاری هم اشک منو اگه تو بغلم باشی سرت و میچسبونی به من و صورتتو مخفی میکنی لب و دهنتم سفت میبندی منم مجبورم به زور متوسل بشم دراز کش هم که هستی اونقدر دستو پا میزنی همشو میریزی اما جدیدا بابا جون میاد بالا سرت می ایسته کلی برات شکلک و ادا اصول در میاره تا شما گل از گلت میشکفه منم از فرصت استفاده میکنم و داروهاتو میریزم تو گلوت یکدفعه قیافت به خاطر مزه دارو دیدنی میشه زبان اما زود یادت میره باز دوباره میخندی زبان عزیز دلم عاااااااشقتیمماچماچ

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان هانا و آریا
28 اسفند 92 4:18
ای جاااااانم نبلا خانوم خیلییییییی بامزه م و تلفظ میکنی عزیزیممممم اگر بدونی چقدر شیطون و عسلیییی هی خودت و بلند میکنی و پاهاتو میذاری زمین و کلی ذوق میکنی عسل خانوم...
مامان نیلا عسل
پاسخ
پسمل ناز خودتم خیلی عسله