نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

یه سری عکس و...... چند تا شیطنت....

1394/7/23 3:16
945 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولو سلام محبت

امشب اومدم ادامه چند تا اتفاق کوچولو که تو پست قبلی ناتمام موند رو بنویسم .

جونم برات بگم یه روز که مشغول کار خودم بودم اومدیو گفتی مامان وااااااای بیا واااااای نیلا کار بد کرده مامان وااااای دقیقا به همین شدت بدو بدو دنبالت اومدمو دیدم چشمت روز بد نبینه خانمی که شما باشی دست گل عروسی مامانو دادی بر باد خودت میدونستی کار بد کردیا ولی نمیدونم چرا اونقدر هم ذوق داشتی من که حسابی ناراحت شده بودم اخم کردم و یکم باهم این مدلی صحبت کردیم niniweblog.comبعدم تو اون گیر و دار شما هم که حسابی پشیمون شده بودی از فرصت استفاده کردمو چند تا عکس گرفتم قربونت برم خوب چرا باهمه چی کار داری بیشتر از شش سال نگهش داشته بودم همشو به باد دادی

نازنینم هزار تا از این دسته گلا فدای یه تار موت ولی از بس شیطونی بعضی وقتا باهم به مشکل بر میخوریمخندونک

niniweblog.com

یه روز دیگه هم تو اشپزخانه بودم که دیدم صدات نمیاد میدونستم اینجور مواقع بوی شیطنت میاد سریع اومدم سراغت ...

به به چشم و دلم روشن همه جورشو دیده بودم الا این مورد عکسشو میزارم تا خودت انشاالله در اینده شاهد باشی

با سختی خودتو تو بوفه جا کردی،niniweblog.comشرمنده مامانی بابت معیوب بودن شلوارکت (نمیدونم چرا این خیاطا دلشون نمیاد درست کار کنن).اولش به همون علت که گفتم نمیخواستم عکسو بزارم ولی خیلی عکساتو دوست داشتم دلم نیومد نفس کوچولو عاشق خودتو شیرین کاریاتمniniweblog.com

niniweblog.com

همینجور یهویی....

مسافرت یک روزه به شمال

گردش خانوادگی .بهار.فسقلیهای دوست داشتنی

محبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان افسانه
24 فروردین 95 17:08
سلام وروجک ناااااز خوفی؟؟؟خخخ میبنم که دست گل آب دادی؟؟😆 درکت میکنم فاطمه جون حس بدیه این همخ مدت نگهشداری بعد یهویی... ولی فدای سرش دسته گل اصلی زندگیتون همین نیلا خانمه دیگههههه😙😙😙 چه باحالتو بوفه جا شده 😂 بووووس عزییییزم