نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

خدای خوب و مهربون زیباترین احوال رو برای همه کوچولوهای ناز رقم بزن

1394/2/8 18:50
699 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از خونه تکونی و بدوبدو های اخرسال واسه خرید و چیدن سفره هفت سین عید میهمان خونمون شد و شما  پری کوچولوی منو بابایی  دومین سالیه که میهمان قلبمون شدی* خدایا هزار هزار شکرت* عزیزدلم بهار با همه زیباییش مبارک دل کوچیک و قلب مهربونت باشه niniweblog.com

سفره هفت سین امسالو یه شب که شما خواب بودی من تا صبح امادش کردم طفلی بابایی رو از خواب ناز برای نماز بیدار کرده بودم ایشونم که خواب و بیدار مدام ازش میپرسیدم خوشگله راستشو بگو فکر کنم حسابی کلافه شده بود.
عمه مهربون شما زحمت کشیده بود و یه حاجی فیروز برات درست کرده بود که اونم هفت سینمون زیباتر کرده بودهمینجا کمال تشکر رو دارم.
اینم از عکسهای زیبای نیلا خانم     

اینم از عکسهای سیزده بدر شما دوتا فسقلی که خیلی بهتون خوش گذشت و حسابی باهم بازی کردین

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان افسانه
8 اردیبهشت 94 23:50
سلام به فاطمه مهربونم خوبی عزیزم؟ دیدن پست جدید خییییلی خوشحالم کرد عید شما و نیلا عسلی خیلی مبارک باشه واقعا هفت سین خوشگلی شده حرف نداره دستت درد نکنه عکسهای نیلا خوشگله هم که نگو خیییییییلی ماه شده خیلی ببوسش
مامان هانا و آریا
3 خرداد 94 3:05
فاطمه جون سفره هفت سین عالی و زیبا بود خانوم هنرمنددددد انشالله سال پر از شادی و خوشی پیش رو داشته باشید نیلاجونممم بوووووس عسل خانومییییی دخمل شیرین مارو ببین، فدات بشم مامانی از بس خوش گذشته بود نمیخواست بیاد خونه