نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

برف .... برف بازی

1395/1/18 4:53
370 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم فرشته مهر بازم سلام امشب مامانت حسابی فعال شده خندونک

اولین برف زمستان 94 که بارید و نشست اصلا حس و حال اینکه دو تایی بریم برفبازیو نداشتم پیش خودم امیدوار بودم که باز دوباره برف میاد بابای شما هم که با خودش فکر کرده بود من حتما شما رو بردم برف بازی حسابی تو ذوقش خورد تا مدتها برف نیومد منم که خیلی پشیمون بودم و تقریبا دیگه نا امید شدم از بارش برف دوباره اخه سال قبلش هم برف درست حسابی نداشتیم گفتم ای دل غافل دیدی بچمو نبردم برف بازی بازم مثل پارسال شد

اما خدای مهربون به دلم نگاه کرد و دوشنبه نوزدهم بهمن یه برف خوشگلی اومدو نشست منم اینبار دیگه فرصتو از دست ندادم بدو بدو با هم رفتیم و یه ادم برفیه کوچولو درست کریم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان افسانه
24 فروردین 95 17:12
سلووووم چه برفی معلومه حسابی خوش گذروندی گلمممم😚😚😚😚😚 بوووووس فدااااات❤❤❤