نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

و ثانیه ها در گذرند.....

1393/6/10 15:15
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس کوچولوی مامانی یازده ماهگیت مباااااارک محبت

عسل مامان یازده ماه از زمینی شدنت میگذره و چقدر زود ....و من دلتنگ روزهایی که به سرعت باد سپری شدن و البته خوشحال از اینکه نفس مامان روز به روز خانمتر میشه . مامانی از لحظه لحظه زندگیت حرف دارم اما چه کنم که نویسنده خوبی نیستم . بوسبوس

niniweblog.com


 

نازنینم این روزها خیلی شیطون شدیو شیطنتهات سر به اسمون میزاره اقا اصن یه وضعیتی درست میکنی که بیا و ببین مثلا سرم به کار خودم گرمه و صدایی از شما نمیاد وقتی میام سراغت میبینم یا از تخت و مبل رفتی بالا یا داری یه حال اساسی به کشوها میدی ،ساک لباسات یا سبد وسایلتو بهم میریزی گاهی وقتا هم میری لبه روروئکت وامیستی عروسکتو میندازی توش به بهانه اون زانوتو میاری بالا و تلاش میکنی هر جور شده بری سوارش بشی اما تلاشت فعلا ثمری نداره مامان جون یه بار داشتم نماز میخوندم شنیدم یه چیزیو محکم میکوبی رو میز بعد نماز دیدم داری گوشی ایفون خونرو میکوبی رو میز چجوری خودتو بهش رسوندیniniweblog.com

مامانی نمیدونم چرا علاقه شدیدی به خوردن سیم داری خوب شاید خوشمزه باشنخندونکگل قشنگم این روزا خیلی حرفا میزنی که من بیشترشو نمیفهمم ،تازگیا واسه خودت میخوننی ناناناناااااا با دست زدن یا ادای بشکن دراوردن خودتو همراهی میکنی.به دست زدنو وددر رفتن .دددد. میگی تازه عروسکم خود کفا هم هستی خودتو حسابی سرگرم میکنی باخودت به تنهایی بازی میکنی صداتم نازک میکنی واسه خودت میخونی،niniweblog.comداغا .داغا .داغا ...... خلاصه اینکه مثل ماه میمونیو ما رو هزاااار بار عاشق خودت میکنی

عزیزم یه حرکت جدید میای دلم میخواد درسته هامت کنم عروسکت که نینی خطابش میکنی یا کنترل و خلاصه هرچی دم دستت باشه محکم بغلش میکنی تکونش میدیو اروم با اون یکی دستت میزنی پشتش وای که اون لحظه چقدر خوردنی میشی به اصطلاح میخوای بخوابونیش مادر فدات ..niniweblog.com

راستی بابا جون زحمت کشیدن برای شما تاب خریدن تو حیاط گذاشتن شما هم که تاب بازیو خیلی دوست داری همرو به زحمت میندازیو به هر بهانه ای شده خودتو به تاب میرسونی ادای هر کسی هم که برات تاب تاب ابازی میخونه رو در میاری میگی تا تا تا تا تا .......niniweblog.com

راستی تا یادم نرفته بگم هر جا باشیم خونه یا مهمونی خیلی خوب نقش جارو برقیو ایفا میکنی اگه چیزی باب میلت نباشه میای پیشمو اق میزنی بیشتر وقتا هم سر بزنگاه میرسم اما ای دل غافل تا میخوام چیزی که تو دهنت داری خارج کنم دستمو گاز میگیری اما جدیدا یاد گرفتم چه کار کنم... البته این کارم میشه کردniniweblog.comniniweblog.com

اااای خسته شدم چقدر حرف زدم این دیگه اخریشه به یخچال هم علاقه شدیدی داری اونقدر که بعضی وقتا برای بند اومدن گریت درشو باز میکنم شما هم کلی صفا میکنی این یخچالم اینقدر کارایی داشتو ما بیخبر گفتم اطلاع رسانی کرده باشم niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان حديث
14 شهریور 93 18:50
سلام نيلا جونم مرسي بهمون سرزدي راستي 11 ماهگيت مبارك البته با تاخير سلامت و شاد باشي با مامان و باباي مهربونت
مامان نیلا عسل
پاسخ
خواهش میکنم مامان حدیث جون مرسی عزیزم
مامان افسانه
15 شهریور 93 8:18
سلام نیلا خانم ماه و عسلی خیلی ماه شدی مخصوصا وقتی نی نی رو میخوایی بخوابونی من و دایی محمد کلی ذوق.کردیم میخواستیم درسته بخوریمت ناناااااااااااز میبینم که تو شیطنت کردن با دنیا خانم من کورس گذاشتین که شرمنده هم نشید الهی فداتون بشم من راستی دیگه چیزی به تولدت نمونده عسلم چقدر زود گذشت و شما بزرگتر میشی و خانم ترررررر دست بابایی هم درد نکنه که برات تاب خریده همیشه کنار مامان بابای مهربون گلت خوشبخت باشی گلمممممممممممممم
مامان نیلا عسل
پاسخ
خدانکنه افسانه جون ،لطف داری عزیزم و همینطور شما و دایی جون در کنار دنیای عزیزم شاد باشید
سمیه مامان اسماء کوچولو
15 شهریور 93 9:22
خاله داری یه ساله میشی ها عزیزم ماشالله مامانش ازش عکس بذار ببینیمش دخملی رو
مامان نیلا عسل
پاسخ
مرسی خاله جون چشم حتما