نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

شیطونکم...

1393/3/26 2:40
582 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان عکساتم مثل خودت ماااااااهن.

 

ببخشید یکم خسته ااام...

عروسکم این عکس شما و بابا جون مربوط میشه به اولین سفر یکروزه شما به زادگاه بابا جون

93/1/6 چهارشنبه

عشق مامان در باغ گلها سه شنبه 93/1/26

اینم یه عکس جالب از سفر یکروزه به قمصر کاشان

جمعه 93/2/12

شب عید مبعث و سوغاتیهای مشهد شما فسقلیها خوش به حالتون بوداااا راضی

دوشنبه 93/3/5

بدون شرح خندونک

پسندها (5)

نظرات (4)

سمانه مامان هانا جونم و آریا ناز
26 خرداد 93 3:31
نیلااااا جونم عکس خسته ت من و کشته ،مثل عشق میمونی... نپرس عشق چه شکلیه،همه زیباییها از نظر من خود عشقن... خدای من فسقل منو ببین مثل ماه لم داده آخه 3 تا فسقلی ناااز فاطمه جون حتمااااااا برای نیلا جونم اسپند دود کن...درکنارش آریای مارم یاد کن
مامان نیلا عسل
پاسخ
خود خستش تو بغلم منو کشته یعنی یه دستم نیلا یه دستم میتایپه اسپندم واسه هر سه دردونه دود کردم بازم چشم
مامان افسانه
26 خرداد 93 13:58
جیگر هرچی نی نی نازه که نی نی های ما خیلی نازن عکس خسته ات خیلی خیلی خیلی ناز شده نیس خودت نازی خستگیتم نازه دیگهههههههههههه چیکارش کنیم دوست دارم عزیزم البته اینم بگم که دایی محمد هم عاشقتههههههههههه شدید بووووووووووس بووووووووووووس بووووووووووووووس
مامان نیلا عسل
پاسخ
عزیز دلم ممنون ما بیشتررررر
عطی
27 خرداد 93 12:53
وای دورش بگردم دنیای منم که اینجاست!!!!! نیلا جون چه نازی ماشالله . خدا حفظش کنه ...... کلی بوسسس
مامان نیلا عسل
پاسخ
ممنون عطی جون که به ما سر زدین
مامان صفورا
4 مرداد 93 19:58
همیشه ب گردش
مامان نیلا عسل
پاسخ
ممنون عزیزم