نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

عزیزترینم...........

1393/3/25 2:35
563 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم خیلی دوست داااارم ....

عزیز دلم شرمنده ام از اینکه مرتب به وبت سر نمیزنم و لحظه های قشنگت رو .......

نازنینم عااااااشقتم به سرعت داری بزرگ میشی و من خوشحال از بزرگ شدنت و در حسرت کودکانه هایی که باهم گذروندیم ... شاید باورت نشه اما اکثر اوقات که بیکار میشم و یاد روزهای قبل می افتم بعضی از لحظات رو با  کوچکترین جزئیات اونقدر تو ذهنم تداعی میکنم تا مبادا چیزی رو از یاد ببرم ....

نفسم کاش عادت به نوشتن داشتم تا ثانیه ثانیه شو ماندگار میکردم شایدم.....؟

فرشته مهربونم این روزا خیلی دلتنگو بی حوصله ام  فقط و فقط وجود نازنین تو بهم آرامش میده گاهی وقتا فکر میکنم حیف میشد اگه نمیداشتمت چقدر خوب که هستـــــــــــــــــــــــیمحبت

 

 

 

 

نازنینم این روزا خیلی شیطون شدی و البته لوووووس مدام دلت میخواد بغلت کنم تا یه لحظه میرم پی کار خودم مثل ابر بهار گریه میکنی هنوزم وقتی میخوای جلو حرکت کنی دنده عقب میری دلت میخواد چهار دست و پا بری تمام سعیت هم میکنی اما بلد نیستی دستهاتو حرکت بدی وقتی هم که خسته میشی خودتو رو سینه پرت میکنی جلو

عزیز دلم تا بابایی میزنه زیر اواز niniweblog.com شما هم پشت بندش شروع میکنیووووو خدا به داد من برسه شاکیکچل

فعلا که ایشون استادن شما شاگرد خخخخخخخخندونک

مامانی یه دوست جدید به نام اقا نادر پیدا کردی پسر همسایست به لطف جیغهای خانم بعضی روزها یکی دو ساعت مهمونمونه وقتی میاد شما دیگه بی قراری نمیکنی حسابی بازی میکنین منم خوشحال به کارام میرسم کــــــــــــــــار خخخخخخخخندونک

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان محمد
26 خرداد 93 2:59
سلام خدا حفظش کنه چقدر نازه
سمانه مامان هانا جونم و آریا ناز
26 خرداد 93 3:23
فاطمه جون پشت در وبلاگ نشسته بودم اصن یه وضی خوشحال شدم وب این دخمل ناز و آپ کردی نیلا جونم وصف آواز خوندنت که به ما رسیده ،کی بشه از نزدیک ببینم و بشنوم و هام هامت کنم راستی عزیزممم نبینم غمتووو...امیدوارم همیشهههه شاد باشید و خوشبخت
مامان نیلا عسل
پاسخ
عزیزم گفتم تا پاشنه در وبمون رو از جا نکندی زودتر اپ بشیم هنوز خودم در حیرتم نمیدونم خوابم بیدارم چجور اینجور شد ممنون دوستم
مامان افسانه
26 خرداد 93 5:44
سلاااااااااااااام وای خوابم یا بیدارم بلاخره پست جدیییییییییید تا به حال اینقدر از دیدین پستهای جدید یه وبلاگ خوشحال نشده بودم ممنون که همه رو شاد کردی نیلا خوشگلم خیلی ماه می رقصی عسلم وقتی بابایی مهربونت برات اواز میخونه خیلی بامزه سرتو تکون می دی ادم می خواد اون لحظه درسته قورتت بده امیدوارم لحظه لحظه اتون کنار هم جاودانه و عاشقانه باشه بووووووووووس
مامان نیلا عسل
پاسخ
عزیزم ما اینیم دیگه اصلن کارمون متحیررررررکردنه گفتم دلتونو شاد کنم ممنون عزیزم جمع شماهم گرم و دلتون شاد
فتانه
26 خرداد 93 12:14
تا پرهیزی کردی!!!!!!!!!!!!!