نیلانیلا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نیلا،خانم کوچولوی مهر و ماه

مباررررررکه عزیزم

1393/2/5 3:39
523 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دو شب پیش...

وقتی بغل بابایی نشسته بودیو داشتی دستشو گاز میگرفتی بابا حس کرد که دندون عزیز دردونش جوونه زذه منم اومدم  و دیدم که بلـــــــه دو تا مروارید خوشگل ریشه زده با بابایی کلی ذوق کردیم شما هم  که از فرصت استفاده کرده بودی ...نیشخنددستمو گاز میگرفتیو میخندیدینیشخند گل قشنگم مبارکت بااااشه عزیزم هوراهورا فرشته کوچولو یه مدته سینه خیز میری وقتی ازت فاصله میگیرم وتشویقت میکنم بیای پیشم کلی ذوق میکنی اما به جای اینکه به مامان نزدیک بشی دنده عقب میری و دورتر میشی بعدشم که میبینی تلاشت بی ثمر بوده کلی غر میزنی و.....گریه مامان فدات راه رفتنو خیلی دوست داری اوایل که من یا بابایی یکیمون کمکت میکرد یکیمونم تشویق که راه بری کلی ذوق میکردی و یه عالمه جیغ میزدیو قدم بر میداشتی اما الان دیگه جیغ نمیزنی فقط به قدمهات دقت میکنی و راه میریقلب دخترکم تازگیها مدام با خودت حرف میزنی یا شایدم غر میزنی بیشترین کلمه ای هم که میگی ما ما ما ماااااااااااااا هرچی بهت میگم بگو بابا منو نگاه میکنی یه نیشخند تحویلم میدی نیشخندعزیزم موقع غذا خوردن یه جوری نگاه میکنی ادمو شرمنده میکنی چشما تو از سفره بر نمیداری هر قدر هم که سعی میکنم حواستو پرت کنم یا یه جوری بغلت کنم که پشتت به سفره باشه خودتو پیچو تاب میدی تا چشمت به مقصد برسهخوشمزه مامانی  تا میزارمت تو ی روروئک میفتی به جون عروسکاش حالا بخور کی نخورنیشخند تو این حالت خیلی با مزه میشی ....  یه وقتایی هم موقع تعویض پوشک یا وقتی تو تخت هستیو داری باخودت حرف میزنی شصت پاتم مزمزه میکنی تا من بیام سراغت تقریبا جوراباتو شستی عزیزم فکر کنم خیلی خوشمزستقهقهه

دوست داریم عزیزمماچ

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان هانا جون و آ ریا جون
4 اردیبهشت 93 13:22
نیلا خانومی مبااارکهههه عزیزممممم دیگه باید از این به بعد بیشتر حواسم و جمع کنم کاشکی دندون این پسمل دردونه ما هم دربیاااد قدری بی اعصاب شده ، همین روزاست کههههه...
مامان نیلا عسل
پاسخ
مرسی سمانه جون انشاا... به زودی مرواریدای پسمل ناز شمارو هم ببینیم
مامان افسانه
5 اردیبهشت 93 12:20
سلام عسل خانم مبارکه ناز نازی قدم نو رسیده ات مبارک باشه خوش قدم باشههه بوس بوس دنیای منم همش لثه هاش می خاره مدام پستونکو می کشه به لثه اش ان شاالله زودتر مثل شما دندوناش در میاد نفس خانم
مامان نیلا عسل
پاسخ
مرسی افسانه جون نوبت دنیا جون هم میشه انشاا...
فتانه
6 اردیبهشت 93 18:10
مبــــــــــــــــــــــارکــــــــــ
مامان اسماء کوچولو
7 اردیبهشت 93 11:22
سلام نیلا جون مبارک باشه دندونت خاله جون اسمای منم دندونش تازه درومده پیش ماهم بیاین ما لینک کردیم
مامان نیلا عسل
پاسخ
مرسی عزیزم مروارید اسما جونم مبارک باشه
مامی دلسا
18 اردیبهشت 93 13:22
سلام مبارکههههه مروارید کوچولوی نیلا جون دلسای منم تازگیها دندونش جوونه زده. خیلی حس خوبیه به وبلاگ دلسا هم سر بزنین
مامان نیلا عسل
پاسخ
مبارکــــــــــــــــــــــــــــه عزیزم دلسای عزیزم لینک شدی عسلی